top of page

Cloenda del curs 2024-2025

Dijous 10 de juliol va tenir lloc la cloenda de final de curs del FERT. Després de les paraules de benvinguda del president del FERT, Javier Vidal-Quadras va explicar la situació de l’Orientació familiar arreu del món i d’algunes activitats que han començat recentment, com la plataforma PAUSE.

ree

A continuació, Toni Guarner, com a director, va exposar les activitats dutes a terme durant el curs escolar 2024-2025: el resum dels COF’s fets, la revisió de programes que s’han fet aquest curs, va destacar les novetats que han començat enguany com la jornada “1 RATO PARA 2”, l’èxit de les quatre edicions del curs TWOgether per matrimonis, etc.


Tanmateix, va exposar els objectius pel curs 2025-26 com son els nous programes que es volen començar per pares d’universitaris i un altre per pares i mares de famílies nombroses.


A continuació, el Director Tècnic, Lluís I. Bonastre, va fer un resum de les opinions expressades pels participants en acabar els COF’s i va agrair als moderadors veterans la seva disponibilitat i generositat i va donar la benvinguda als que s’han incorporat des de gener.


Finalment, va haver-hi un homenatge d’agraïment especial per les dues persones que han dedicat molts anys al FERT, com a moderadors a l’inici i com a membres de la junta, després: Aureli Villar i Tomás Malmierca, que deixen els seus encàrrecs, amb un fort aplaudiment per part de tots els assistents.


A l’acte hi van assistir una cinquantena de persones.


A l’acabar, es va oferir un pica-pica als jardins de UIC Barcelona, seu també de l’Associació FERT.

ree

Comentarios


bottom of page